WIJ ZOEKEN JOU !

3 april 2019 18:15

Wij zijn trots op onze club!
Een mooie vereniging in een groeiend dorp, waarin momenteel zo'n 250 vrijwilligers er voor zorgen dat er dagelijks gevoetbald wordt en in het weekend zo'n 35 wedstrijden op ons sportpark gespeeld worden! En daarbij ook nog de vrijwilligers in de diverse commissies, de klusploeg, de kantine en op andere gebieden.

Toch komen wij nog zo'n 50 vrijwilligers te kort om de club goed draaiende te houden en te voorkomen dat we de contributie niet flink hoeven te verhogen.

Wij zoeken dus leden, ouders of opa's/oma's of andere familieleden/betrokkenen die op of langs het veld iets willen betekenen voor onze vereniging,  vooral ook buiten het veld zijn er talloze functies die nog ingevuld moeten worden. Zie de vacaturebank op onze site: www.rkvvdommelen.nl/vacatures

Staat er niets bij en je wilt toch iets betekenen voor de club, vul dan HIER het formulier in

gezocht vacatures vrijwilligers