Nieuwjaarsborrel RKVV Dommelen 2019

8 januari 2019 22:45

Op zondag 6 januari was er weer de nieuwjaarsborrel van RKVV Dommelen.

De borrel werd vooraf gegaan door een 7x7 toernooi voor de seniorenelftallen en de JO19 van onze vereniging. Veel spelers stonden al om 11.00 uur fris en fruitig op het veld om een leuk en attractief toernooitje met elkaar te spelen. Serieus voetbal werd ook afgewisseld met veel plezier. We kunnen terug kijken op een geslaagd en mooi toernooi.

Aansluitend was er dan de nieuwjaarsborrel. In de nieuwjaarstoespraak van onze voorzitter werd er teruggeblikt op het afgelopen jaar, de mooie en sportieve prestaties die geleverd zijn, kampioenschappen van het dameselftal, Dommelen 4 en de promotie naar de 4e divisie van JO17-1 werden kort aangehaald. Ook was er een doorkijk naar wat er het komend jaar aan staat te komen m.b.t. het grote onderhoud van de voetbalvelden en het opknappen van de kleedlokalen.

De meeste aandacht was er terecht voor de jubilarissen die ook tijdens deze borrel werden gehuldigd voor hun langdurige lidmaatschap, betrokkenheid en inzet voor de vereniging. Dit jaar mochten we de volgende jubilarissen huldigen;

Raoul Follon,                                 25 jaar

Tommy van de Kerkhof,              25 jaar (was helaas verhinderd)

Roland van Seccelen,                   40 jaar

Bas de Laat,                                   40 jaar

Jo Budziak,                                    40 jaar

Gerard Schellens,                         50 jaar

Jan Daams,                                    60 jaar

Hennie Mollen,                             60 jaar

Onze voorzitter roemde in het algemeen alle jubilarissen voor hun betrokkenheid en ook durven kritisch te zijn naar de vereniging toe vanuit die betrokkenheid. Dit werd gevolgd door een persoonlijk woordje voor iedere jubilaris afzonderlijk. Na afloop werden de bijbehorende speldjes opgespeld bij de jubilarissen en ontvingen de partners een mooie bos bloemen.

Het was een gezellige nieuwjaarsreceptie, waarbij herinneringen werden opgehaald, veel gelachen, plezier gemaakt en zelfs nog gezongen tot in de latere uurtjes. Kortom wederom een geslaagde nieuwjaarsreceptie.

nieuwjaarsreceptie