RKVV Dommelen was Club van de Week bij FC Eindhoven !

26 januari 2019 13:00

Op vrijdag 25 januari was RKVV Dommelen Club van de Week bij FC Eindhoven, bij de wedstrijd FC Eindhoven - FC Den Bosch. De teams Jo13-3 en Jo12-1 mochten meelopen met de line-up voor de wedstrijd en schoten penalty's in de rust. De sponsorcommissie van RKVV Dommelen werd door FC Eindhoven en Amateurvoetbal Eindhoven ontvangen in de sponsorruimte.

De spelers van onze Jo13-3 en Jo12-1 beleefden een mooie ervaring bij het oplopen voorafgaand aan de wedstrijd, aan de hand van beide teams. Buiten de deelname aan  de Shoot-out in de rust, ontvingen zij allemaal een goodiebag van FC Eindhoven met o.a. een voetbal en een giftcard T.W.V. € 5,- bij de Decathlon.

FC Eindhoven en Amateurvoetbal Eindhoven bedankt voor de mooie avond en gastvrijheid van zowel spelers, begeleiding als sponsorcommissie.

FCE fc eindhoven jo12-1 jo13-3