Dommelen in top200 Jeugdopleidingen!

21 december 2019 9:30

Valkblad De Voetbaltrainer heeft voor het 7e achtereenvolgende seizoen de Top 200 van amateurclubs samengesteld op basis van het competitieniveau van de jeugdselecties en het eerste team. Bij de jeugdteams keken zij naar de competitie-indeling van onze Jo19-1 en -2, Jo17-1 en -2 en Jo15-1, Jo14-1 en Jo13-1.

Dommelen staat in de lijst van jeugdopleidingen op een 186e (!!) plaats. De complete lijst is hier te vinden.

Op de website van De Voetbaltrainer staan alle lijsten, het artikel is hier te vinden.

RKVV Dommelen is trots de top200 bereikt te hebben, op basis van het speelnivo van onze hoogste jeugdteams. Uiteraard staat het belang van alle jeugdteams voorop en hopen we op sportieve prestaties van al onze jeugdleden en teams. De recente prestaties van o.a. Jo13-2 zijn daar een mooi voorbeeld van, evenals de mooie sportieve prestaties en ontwikkeling van de andere teams.

jeugd voetbaltrainer