Succesvolle bijeenkomst met 'nieuwe' ouders

18 september 2019 9:00

Op dinsdag 17 september j.l. organiseerde de jeugdafdeling een bijeenkomst voor alle 'nieuwe' ouders binnen de jeugd.

Er kwamen zo'n10 ouders naar deze bijeenkomst en zij deelden hun (eerste) ervaringen met de andere aanwezigen. Goed was te horen dat ze allen een warm ontvangst binnen onze vereniging gehad hebben en hun kinderen het naar de zin hebben. Daarnaast waren er ook nog enkele tips voor de jeugdopleiding.

Voor RKVV Dommelen zijn de ouders enorm belangrijk. Niet alleen als betrokkenen bij het sporten van hun kind(eren) langs de lijn, een vereniging zoals RKVV Dommelen is ook afhankelijk van hun betrokkenheid als vrijwilliger.

Bij voldoende interesse, zal er in het voorjaar een 2e bijeenkomst georganiseerd worden. Een impressie van de avond vind je hier.

18-19 ouders