Update : Grote Club Actie 2018 ; prijzen uitgereikt!

10 januari 2019 9:00

Op za. 12 januari a.s. werden de beste lotenverkopers in het zonnetje gezet. Zij ontvingen uit de coördinator van de GCA, Rolf Emmerink, hun welverdiende prijzen. De prijzen die ze kregen, kwamen overeen met het aantal loten dat ze verkocht hadden. Buiten deze prijzen ontvangen ze ook gezamenlijk 10% van de opbrengst, wat aan iedere verkoper via de bank overgemaakt wordt.

De winnaars waren de volgende jeugdleden :

Categorie-winnaars :
mini's : Danique van Roij
o8/o9 : Brian vd Lisdonk
o10/o11 : Bas de Backer
o12/o13 : Dasiy Hendriks

Winnaars van een rugzak (meer als 35 loten) :
Willem Spierenburg, Jasper van Nunen, Stan Jansen, Thijmen Michiels, Esmee Luijkx, Milan Cuijpers, Jesse Jansen Grosbek, Danique van Roij.

Winnaars van een sporttas of trui (meer als 45 loten) :
Raf Bouwmeester, Sietse Gebbing, Brian vd Lisdonk, Bas de Backer, Brian vd Lisdonk

Winnaars van een bal (meer als 20 loten) :
mini's : Danique van Roij
o8 : Brian vd Lisdonk, Gyvano de Grunt, Jay Netten, Jorn de Brouwer, Jovi Pruymboom
o9 : Boas de Greef, Nieck Meijer, Willem Spierenburg, Jesse Dielis
o10 : Jasper van Nunen, Jayden Simmer, Mees Heijmans, Raf Bouwmeester,
          Bas de Backer, Stan Jansen, Thijmen Michiels, Jur Sengers, Jesse Jansen Grossbek
          en Quinten Fransen.
o11 : Brian Tholen, Luc van Poppel, Esmee Luijkx, Lucas den Hartog, Milan Cuijpers,
          Sem Rademakers, Sietse Gebbing
o13 : Aiden Cats, Brian Soekhradj, Sven Baert, Daisy Hendriks,
o14 : Esmee van Kasteren

De teams o14 en hoger werden verzocht om per team (minimaal) 1 boekje te (ver)kopen, om zo ook een bijdrage te leveren aan de realisatie van deze voetbalkooi. Via deze weg willen de volgende teams bedanken voor hun medewerking :
Senioren : 3e, 4e, 6e, Vr1 en Veterinen
Jeugd : Jo19-1, Jo17-3, Jo15-1, Jo15-2 en Jo14-1

Alle kopers en verkopers natuurlijk allemaal enorm bedankt !!!

Opbrengst :
De opbrengst van de Grote Club Actie 2018 zal in zijn geheel besteed worden aan de realisatie van een voetbalkooi voor onze jeugd. Het is de bedoeling om bij aanvang van  seizoen 2019-2020 een eigen voetbalkooi voor onze jeugd op 't Heike gerealiseerd te hebben. Op korte termijn gaat een werkgroep verder aan de slag met alle vergunningen en voorbereiding van de werkzaamheden. Mocht jij willen helpen hierbij, meld je dan aan bij Maarten de Backer.

gca voetbalkooi