Komend seizoen voetballen bij RKVV Dommelen ?

3 mei 2018 10:30

Het huidige voetbalseizoen is nog niet voorbij of de voorbereidingen voor het nieuwe voetbalseizoen zijn al in volle gang, ook bij RKVV Dommelen. Op dit moment wordt er gezamenlijk aan de nieuwe teamindelingen gewerkt, samen met de huidige en nieuwe trainers van deze teams. Eind mei zullen deze nieuwe indelingen via een persoonlijke brief bekendgemaakt worden en worden alle trainers en leiders van de nieuwe teams in juni al bij elkaar gebracht, als voorbereiding op het nieuwe seizoen. Tevens zal er door de nieuwe teams in de maand juni al getraind worden. Aan de hand van een organisatorisch en voetbaltechnisch jeugdplan zullen deze (meer dan 125 !!) vrijwilligers de jeugdleden, zowel jongens als meisjes, gaan begeleiden, trainen en coachen in het nieuwe seizoen.

Aanmelden nieuwe leden in alle categorieën
Traditioneel worden in de maanden april, mei en juni veel nieuwe leden aangemeld. Om deze aanmeldingen te stroomlijnen, willen we alle meisjes en jongens, die interesse hebben om te komen voetballen, verzoeken contact op te nemen met de ledenadministratie, t.w. Monique van Herk. Zij is bereikbaar via [email protected] of via 06-34582681. Zij verwerkt wekelijks de nieuwe aanmeldingen en andere mutaties en communiceert deze door richting de coördinatoren van de diverse categorieën. Wij verzoeken nieuwe leden zich aan te melden voor 1 mei a.s., zodat wij rekening met hen kunnen houden bij de indelingen van de nieuwe teams. Daarnaast is er altijd plaats om, vrijblijvend, mee te trainen met je leeftijdsgenootjes.

Spelers of speelsters die volgend seizoen bij Dommelen willen komen voetballen, en ingedeeld willen worden in een 1e team van een categorie, verzoeken wij zich zo snel als mogelijk bij RKVV Dommelen te melden. De insteek van RKVV Dommelen is dat nieuwe spelers altijd vooraf (vrijblijvend) meetrainen in de betreffende categorie, bij het gewenste team of groep. Enerzijds voor de speler en ouders om zelf kennis te maken met Dommelen, anderzijds voor de vereniging om een beeld te krijgen bij een nieuwe speler.

Mocht je eventueel nu al mee willen trainen om te kijken of je het leuk vindt om bij RKVV Dommelen te komen voetballen, dan kan dat natuurlijk ook, zonder meteen lid te worden. Je kan dan contact opnemen met Maarten de Backer via [email protected] of (040) 2010160.  Uiteraard kan je ook altijd contact opnemen voor andere vragen over specifiek de indelingen of RKVV Dommelen algemeen.

Seizoen 2018-2019
Ook in het nieuwe seizoen zal RKVV Dommelen verder gaan met de activiteiten die het dit seizoen georganiseerd heeft. Hierbij kun je o.a. denken aan ; voor alle jeugdkeepers keeperstraining, trainersbijeenkomsten, de gratis Plus Voetbalschool, opleidingen voor onze (startende) vrijwilligers (zowel trainers als spelbegeleiders/scheidsrechters en (maatschappelijke) stages die jeugdspelers binnen Dommelen kunnen uitvoeren.