ZATERDAG 21 APRIL : VRIJWILLIGERSFEEST

5 april 2018 10:00

RKVV Dommelen organiseert dit seizoen wederom een geweldig vrijwilligersfeest, in de vorm van een gezellige avond inclusief een heuse PUBQUIZZZ.
Een speciaal feest om alle actieve blauw-witte vrijwilligers te bedanken voor zijn of haar inzet voor onze mooie vereniging en de waardering uit te spreken voor deze tomeloze inzet !

Dit grandioze Vrijwilligersfeest vindt plaats op zaterdag 21 april a.s. vanaf 19.45 uur in de kantine van 't Heike. Zoals je kunt zien in de bijlage, heeft ons feest een geweldig programma en natuurlijk zal voor een (kostenloos) hapje en drankje gezorgd worden !

Graag zien we alle vrijwilligers incl. partner op zaterdag 21 april in onze kantine! Aanmelden is gewenst, uiterlijk zaterdag 14 april via [email protected].

feest vrijwilligers