Wedstrijdverslag Milan Cuijpers Dommelen - SBC

18 september 2016 20:00

Pupil van de week

Verslag van Milan Cuijpers

Voor de “grote vakantie” kregen we te horen dat ik de eerste thuiswedstrijd de “pupil van de week” werd. Moesten we de hele vakantie nog wachten…

Maar vandaag was het eindelijk zover! Ik kon niet wachten. We werden netjes ontvangen door Heidi en Rachele. Het tenue lag al voor me klaar samen met een bal!

Na me omgekleed te hebben, gingen we naar het veld toe. Op het veld werden we weer ontvangen door de voetballers, heb ik lekker over-gepassed.

Toen begon de wedstrijd, ik mocht vanuit de middenstip gaan scoren bij SBC. Na een slalom en een panna scoorde ik in de linker hoek. Wat was ik blij! Toen begon de wedstrijd.

Ik had van Heidi en Rachele wat lekkers gekregen voor tijdens de wedstrijd. het smaakte heerlijk! Eerst maakte Dommelen een goal, toen was het 1-0 voor Dommelen. Daarna was het rust en mocht ik met andere spelers op het veld voetballen. Toen Dommelen weer op het veld kwam mocht ik weer bij de spelers op de bank gaan zitten. Toen scoorde SBC… 1-1. En toen in de laatste minuut, scoorde Dommelen de dik verdiende 2-1. Dit was ook meteen de eindstand.

Toen mocht ik handtekening vragen aan mijn helden van Dommelen 1. Alle spelers en begeleiding hebben een handtekening op mij bal gezet! Als afsluiting kreeg ik nog een medaille en een certificaat, deze staan nu op mijn kamer als een hoofdprijs.

Heidi, Rachele en alle andere, bedankt voor deze leuke dag.

Milan Cuijpers.