Thema-avond Stichting Doe mee(r) met Dommelen

26 januari 2018 21:15

De Wijkraad Dommelen timmert al jaren aan de weg om Dommelen op de kaart te zetten en leefbaar te houden. Sinds eind 2017 doen ze dit als Stichting Doe mee® met Dommelen en zijn zij vol enthousiasme aan de slag gegaan met een nieuw Wijkplan Dommelen 2018-2022. Een ambitieus plan met een heel belangrijke rol voor de verenigingen die Dommelen rijk is. RKVV Dommelen ondersteunt dit initiatief van de Stichting Doe mee® met Dommelen en is actief betrokken bij het opstellen van het wijkplan en Dommels Platform.

Er is afgelopen ma. 8 januari al een overleg geweest bij RKVV Dommelen met een aantal voorzitters van verenigingen. Hierbij is het nieuwe wijkplan met veel enthousiasme ontvangen en is collectief aangegeven hier volop aan mee te willen gaan werken.Er is al een overleg gepland op ma.  5 maart (ook weer bij RKVV Dommelen) waar alle verenigingen van Dommelen een uitnodiging voor zullen ontvangen.

Woensdag 31 januari wil men aan de inwoners van Dommelen uit de doeken doen wat de plannen zijn met het wijkplan. Gezien het belang dat het verenigingenoverleg en daarmee de verenigingen in Dommelen in de plannen hebben, willen zij iedereen uitnodigen om deze avond aanwezig te zijn. Er is naast volop informatie over onze plannen, ook volop gelegenheid om mee te denken en mee richting te geven aan de toekomst van Dommelen.

Woensdag 31 januari om 20:00 uur bij Partycentrum de Bommel, Bergstraat Dommelen
Inloop vanaf 19.30 uur

Wij hopen dat veel leden van RKVV Dommelen aanwezig zullen zijn !

doemeermetdommelen korner plus wijkraad