programma jeugdteams december-januari-februari

20 december 2017 10:30

Op za. 16 december jl zijn de laatste wedstrijden gespeeld voor de winterstop. Deze winterstop duurt qua competitie lang, echter organiseert RKVV Dommelen vele wedstrijden en activiteiten in deze winterstop.

Hieronder staan de belangrijkste data voor de jeugdteams in de winterstop en hier is een uitgebreid overzicht te downloaden.

za. 23 december t/m za. 6 januari - geen trainingen/wedstrijden
woe. 27 december - zaalvoetbal Jo8/9 + Jo12/13
do. 28 december - zaalvoetbal jo10/11 + jo14/15 + Vr1/Mo15-1
vr. 29 december - zaalvoetbal Jo17/19 + vrijwilligers
zo. 7 januari - 7 tegen 7-toernooi (senioren + Jo19) + nieuwjaarsreceptie (14.30 uur)
ma. 8 januari - herstart trainingen
za. 13 januari - spelers- + trainersactiviteiten Jo8 t/m Jo15 + wedstrijden Jo19-1 / 1e / 2e
za. 20 + 27 januari + za. 3 + 17 februari - wedstrijden (*) voor alle jeugdteams
                       (za. 27 januari uitgezonderd Jo10 t/m Jo13 ivm Open Dag Were Di)
za. 10, ma. 12, di. 13 februari - geen programma ivm carnaval
za. 24 februari - herstart competitie voor alle jeugdteams

(*) = de exacte wedstrijden staan vermeld op deze website, kijk bij het betreffende team en dan onder 'vriendschappelijk'.

De competitie loopt door t/m laatste weekend van mei. Op za. 2 juni vindt daarna de jaarlijkse Sport- en Speldag plaats voor de minis t/m Jo13-teams.

agenda winterstop