Trainersstaf verlengt contracten !

17 december 2017 18:00

Het hoofdbestuur en technische commissie van RKVV Dommelen is verheugd te kunnen melden dat zowel hoofdtrainer Paul Firet, trainer van Dommelen 2 Maikel van Moorsel als keeperstrainer John de Crom ook in seizoen 2018-2019 actief zijn bij RKVV Dommelen. Met ass.trainer Fred Westreenen is er een wederzijdse intentie om samen verder te gaan.

Zowel de beide spelersgroepen, als de overige stafleden, als de technische commissie zijn tevreden over de samenwerking met elkaar, de progressie van beide teams, het inpassen van eigen jeugdspelers, alsmede de ontwikkeling van een herkenbare speelstijl. Gedurende dit seizoen heeft de trainersstaf, samen met de overige stafleden, vanuit een hele jonge selectie, deze prima resultaten neergezet. Dit belooft veel voor de (nabije) toekomst waarvan zowel de TC als hoofdbestuur van RKVV Dommelen zeer blij is met de samenwerking en de volledige staf haar volledige vertrouwen geeft.

Hoofdtrainer Paul Firet en zijn staf is bezig aan het 1e seizoen bij RKVV Dommelen en bezet op dit moment een plaats in de middenmoot van de 3e klasse D.

Na afloop van de wedstrijd Dommelen - DBS heeft voorzitter Gerard Daris dit heugelijke nieuws bekendgemaakt. Met een 'Winter BBQ' werd de 1e seizoenshelft afgesloten. Dommelen 1 en 2 starten op do. 4 januari de 2e seizoenshelft weer op met de 1e training.

Dommelen1 hoofdbestuur selectie