uitnodiging jaarvergadering supportersvereniging

5 december 2017 16:00

Op maandag 18 december 2017, aanvang 20.30, vindt op Sportpark ’t Heike de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de Supportersvereniging plaats. Na afloop van deze vergadering is er voor de aanwezige leden gelegenheid om in de kantine onder het genot van een drankje na te praten. Tevens kunt u dan het 2e gedeelte van de competitie van het 1e en 2e elftal op pinpasformaat krijgen.
Mocht u niet aanwezig kunnen zijn wordt afmelding via een van onze bestuursleden of [email protected] erg op prijs gesteld!

AGENDA:
• Opening • Mededelingen
• Notulen jaarvergadering van 19 december 2016 (bijlage)
• Verslag penningmeester seizoen 2016-2017
• Begroting seizoen 2017-2018
• Verslag Kascontrolecommissie
• Verkiezing Kascontrolecommissie
• Verslag secretaris (bijlage)
• Bestuursverkiezing: Aftredend na dit seizoen en niet herkiesbaar zijn Henk Achten en
   Peer van Meurs. Kandidaten voor de vacante bestuursfuncties kunnen zich tot 30
   minuten voor aanvang van de vergadering persoonlijk, schriftelijk of via mail melden
   bij het bestuur van de Supportersvereniging.
• Rondvraag
• Sluiting

Voor de vergadering en na afloop bestaat de mogelijkheid om uw contributie voor het lopende seizoen 2017-2018 te voldoen, mocht u dit nog niet gedaan hebben. Uiteraard kan uw contributie ook overgemaakt worden op rekeningnummer NL38RABO0152954791  t.n.v. Supportersvereniging RKVV Dommelen t.a.v. de penningmeester.

supportersvereniging