Dommelen in Kameroen !

1 december 2017 9:00

Onze jeugd- en seniorenteams zijn in de gelukkige omstandigheid dat ze allemaal in de 'nieuwe' kleding/tenue-lijn hun wedstrijden kunnen afronden. De oude tenue's, welke in verleden door zowel jeugd als senioren gebruikt zijn, zijn recent aan een goed doel geschonken, waardoor ze ingezet worden in Kameroen.

In Kameroen worden de tenue's gebruikt in een dorp, waarbij de plaatselijke club hun teams uitgerust heeft met onze oude, maar nog zeer bruikbare shirts. Een mooie inzet van deze shirts, waarbij de lokale vereniging vol trots gebruik hiervan kan maken.

kameroen kleding tenues