Pitch je voetbaldroom !!

17 november 2017 18:30

Pitch je voetbaldroom en win een prijs voor je team ! Heeft jouw team een spelersbus nodig voor uitwedstrijden, wil je voetballen in een stadion, moet jouw elftal op trainingskamp naar het buitenland of wil je juist iets extra’s doen voor een teamgenoot, de club óf een ander elftal? Dan zijn ING en Radio 538 op zoek naar jou! Pitch je voetbaldroom waarin je vertelt wat jouw team nu écht nodig heeft en misschien komt jouw voetbaldroom wel uit!

Wil jij of jouw voetbalteam meedoen ?
Vul het formulier in op website van Radio538 en schrijf een overtuigende pitch. Vertel hen waarmee zij jou vooruit kunnen helpen. Je mag als team vijf keer inzenden, dus vergroot je winkans! ;) Behoor jouw team tot de duizend beste inzendingen, dan win je sowieso gratis hesjes voor jou en je team!

In de weekenden van 25 november, 2 december en 9 december nodigt 538-dj Barend van Deelen elke dag twee deelnemers uit. Samen met ex-International Anouk Hoogendijk selecteert Barend elke dag een winnaar. Pitch nu, help je team vooruit en wie weet wordt je voetbaldroom werkelijkheid. Bekijk hier de spelvoorwaarden.

ING helpt jouw voetbalclub of voetbalteam vooruit
Wil je starten met G-voetbal? Crowdfunden voor nieuwe kleedkamers? Of een wedstrijd van Oranje bezoeken? Ga dan naar ing.nl/voetbal.

ING sponsoring