Opleiding Scheidsrechters

13 november 2017 9:30

RKVV Dommelen staat bekend als een vereniging waar opleiden van haar vrijwilligers een belangrijke plaats inneemt in het beleid, zo ook die van de scheidsrechters. RKVV Dommelen start daarop dit seizoen nog 2 opleidingen voor onze scheidsrechters.

De 2 KNVB-opleidingen die gaan starten zijn Verenigingsscheidsrechter, waarbij je opgeleid wordt om de 11 tegen 11 wedstrijden bij RKVV Dommelen te gaan fluiten en de opleiding Pupillenscheidsrechter/Spelbegeleider, welke specifiek gericht is op het fluiten bij de Jo8- t/m Jo11-teams op zaterdagmorgen.

Voor beide opleidingen zijn er intussen diverse aanmeldingen, echter kunnen we nog diverse aanmeldingen gebruiken. Voor de opleiding Pupillenscheidsrechter/ Spelbegeleider is dit al mogelijk vanaf 12 jaar !

Meer informatie over de cursussen vind je hieronder :
opleiding Pupillenscheidsrechter/Spelbegeleider
opleiding Verenigingsscheidsrechter

Mocht je deel willen nemen aan één van beide opleidingen of wil je meer informatie, dan kun je aanmelden via Maarten de Backer, jeugdcoordinator@rkvvdommelen of 06-12974360.

opleidingen