DONDERDAG 30/11 = BEKERVOETBAL OP 'T HEIKE !

28 november 2017 22:30

Update 28/11 : De Raven - Dommelen is weer afgelast ! De wedstrijd wordt nu a.s. donderdag 30 november gespeeld BIJ DOMMELEN.

Update 24/11 : De bekerwedstrijd De Raven – Dommelen is vastgesteld op dinsdag 28 november aanvang 20.00 uur.

Update 21/11 : bekerwedstrijd De Raven 1 - Dommelen 1 is wederom afgelast.

Update 13/11 : de bekerwedstrijd De Raven 1 - Dommelen 1 is ingepland op dinsdag 21 november, aanvang 20.00 uur.

Update 12/11 13.45 uur : Scheidsrechter heeft veld De Raven afgekeurd en dus is de wedstrijd De Raven - Dommelen afgelast.

A.s. zondag 12 november speelt ons vaandelteam tegen De Raven 1. Inzet is een plekje in de volgende ronde van het KNVB Bekertoernooi, ook wel "de kortste en snelste weg naar Europa" genoemd.

De wedstrijd wordt gespeeld op het sportpark van vv De Raven, Hasseltsestraat 1 in Luyksgestel. De wedstrijd start om 14.30 uur en staat onder leiding van L.W.M. van Moll.

Dommelen1 beker