Koop je kaarten en spaar voor de club !

12 oktober 2017 10:30

FC Eindhoven heeft de afgelopen twee weken twee uitwedstrijden gespeeld, waarin de Blauw-Witten één keer wisten te winnen. Twee weken terug werd met 1-2 gewonnen op bezoek bij Jong AZ en afgelopen vrijdag werd in een doelpuntrijk duel met 4-3 verloren bij FC Dordrecht.

Aanstaande vrijdag staat weer een thuiswedstrijd op het programma. FC Volendam komt op bezoek. Dit betekent dat er weer gespaard kan worden voor de club!

Speciaal voor Dommelen-leden die tickets willen aanschaffen, kan dat via de speciale website : FC-Eindhoven.nl/rkvvdommelen

FCE