Contributie 2017/18

31 augustus 2017 21:30

Vanwege redelijk goede financiƫle resultaten van het afgelopen seizoen, vindt het hoofdbestuur het mogelijk om de stijging van de contributie voor het seizoen 2017-2018 beperkt te houden.

Echter doordat de jeugdsportsubsidie van de Gemeente Valkenswaard, en de Ecotax-subsidie van de overheid op onze energielasten verdwijnen, zal de stijging van ca. 3% iets hoger zijn dan de consumentenprijsindex die 1,7% bedraagt. Overigens is de contributie bij RKVV Dommelen in lijn met andere voetbalverenigingen in de regio, of zelfs in de meeste gevallen lager.

Een nadere toelichting op deze stijging van de contributie zal worden gegeven tijdens de Algemene Leden Vergadering op maandag 2 oktober a.s.

De contributies voor seizoen 2017-2018 bedragen:
Klik hier

17-18 contributie