Groot Valkenswaard Toernooi za. 26 augustus

23 augustus 2017 9:15

A.s. zaterdag 26 augustus vindt het Groot Valkenswaard Toernooi plaats op sportpark 't Heike. Tijdens dit toernooi spelen de vaandelteams van de Gemeente Valkenswaard tegen elkaar. van de opening om 14.45 uur starten de 1e wedstrijden om 15.00 uur, waarna om 16.15 uur de 2e wedstrijd en 17.30 uur de 3e wedstrijd. De dag wordt afgesloten met een prijsuitreiking om 19.00 uur en een aansluitende feestavond.

Het wedstrijdprogramma is als volgt :
15.00 uur Valkenswaard - De Valk (1) / BES - Dommelen (5)
16.15 uur Dommelen - De Valk (1) / BES - Valkenswaard (5)
17.30 uur BES - De Valk (1) / Valkenswaard - Dommelen (5)
19.00 uur Prijsuitreiking in kantine

De loting van dit wedstrijdprogramma is gedaan door het bestuur van de DoeWeek Dommelen, welke als goed doel aan dit toernooi verbonden is.  Tevens zullen de 4 verenigingen een donatie doen aan de DoeWeek en zal de opbrengst van de entree (3,00 p.p.) en loterij naar dit goede doel gaan.

17-18 selectie toernooi