Nieuw in seizoen 17-18 : CoachAssist-app voor alle trainers

10 augustus 2017 9:00

In het seizoen 2017-2018 zullen een aantal nieuwe zaken aangepast of geintroduceerd worden in het voetbal algemeen of bij RKVV Dommelen specifiek. In deze rubriek zullen we in de komende weken diverse ontwikkelingen delen.

Oud-Dommelen-speler Guido Budziak en RKVV Dommelen starten komend seizoen een samenwerking om de CoashAssist-app beschikbaar te stellen aan alle jeugdtrainers binnen de jeugdopleiding. Deze samenwerking houdt in dat RKVV Dommelen één van de eerste verenigingen is die deze app inzet om de trainers te voorzien van juiste, op de leeftijd afgestemde oefenstof.

Deze app is een slimme assistent voor jeugdtrainers en biedt oefenstof en kant en klare trainingsprogramma's op basis van de visie van RKVV Dommelen, het coachprofiel en de team- en spelerkenmerken. Tevens zijn de kernwaarden en specifieke oefenstof van de jeugdopleiding verwerkt in de app die RKVV Dommelen gaat gebruiken. Met deze app zet RKVV Dommelen, onder de vlag van de ING Academy, een volgende stop in de ondersteuning en opleiding van de eigen trainers en overige vrijwilligers.

Op vrijdag 1 september zal Guido voor alle jeugdtrainers een uitleg geven rondom deze app en het optimale gebruik ervan. Voor meer informatie, lees hier een artikel over Guido Budziak en CoachAssist op Amateurvoetbal Eindhoven.

17-18 app coachassist oefenstof trainers