Volgend seizoen stagelopen ??

20 april 2020 11:00

Zoals ieder seizoen biedt RKVV Dommelen ook komend seizoen zowel leden als niet-leden de mogelijkheid om hun stage te doen binnen de club. Dit geldt voor zowel de maatschappelijke stages als de reguliere stages die Fontys (HBO), ROC/Summa of CIOS-studenten moeten lopen.

Heb jij Interesse in een stage bij onze vereniging ? Lees dan verder op onze informatiepagina : https://www.rkvvdommelen.nl/239/stages/

Aanmelden voor een stage bij RKVV Dommelen kan via mailadres [email protected]. Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom !

RKVV Dommelen is erkend leerbedrijf en staat geregistreerd bij SBB.

school stage