Voetballen bij RKVV Dommelen ?

18 juni 2017 14:00

Heb jij nog interesse in voetballen bij RKVV Dommelen ? Aanmelden voor alle leeftijden (jongens en meisjes) kan nog steeds en je kan zelfs in juni nog proeftrainen !

Het huidige voetbalseizoen is voorbij, de voorbereidingen voor het nieuwe voetbalseizoen zijn bij RKVV Dommelen al in volle gang. De nieuwe teams trainen in de maand juni 1x in de week door, er zijn nog enkele oefenwedstrijden, de nieuwe Jo8/Jo9 (F)-teams hebben nog een toernooi gespeeld in de nieuwe wedstrijdvorm 6 tegen 6 en de 1e bijeenkomsten met nieuwe trainers zijn alweer georganiseerd.

Komend seizoen zijn er binnen RKVV Dommelen een aantal nieuwe teams actief ; er komt een Zaterdag-seniorenteam, wat bestaat uit jeugdspelers (18-19 jaar) en enkele oudere (jeugd)spelers (20-21 jaar), er komt een eigen volledige meidenteam (14-15-16 jaar) en in de ‘even’ leeftijdscategorieën (onder 8-10-12-14-16 jaar) komen specifieke 1e jaars teams. Hierdoor kunnen we onze jeugdleden nog beter indelen en ieder jeugdlid op zijn of haar niveau of wens laten spelen. Hierdoor zal zeker het voetbalplezier en de ontwikkeling van ieder jeugdlid en ieder team toenemen. Door dit maatwerk ontstaan er meer mogelijkheden en kunnen we dus nog steeds jeugdspelers plaatsen. Mocht jij dus nog willen (beginnen met) voetballen bij RKVV Dommelen, dan meld je nu nog aan. Indien gewenst, kun je zelfs in de maand juni, of in augustus/september vrijblijvend en kosteloos meetrainen !

Aanmelden voor meetrainen met jouw eigen leeftijdscategorie kan via het mailadres [email protected] .
Indien je jezelf wilt aanmelden als lid, dan kan dat via Monique van Herk. Zij is bereikbaar via [email protected] of via 06-34582681.
Zij verwerkt wekelijks de nieuwe aanmeldingen en andere mutaties en communiceert deze door richting de coördinatoren van de diverse categorieën.

Seizoen 2017-2018

Ook in het nieuwe seizoen zal RKVV Dommelen verder gaan met de activiteiten die het dit seizoen georganiseerd heeft. Hierbij kun je o.a. denken aan ; voor alle jeugdkeepers keeperstraining, trainersbijeenkomsten, de gratis Plus Voetbalschool, opleidingen voor onze (startende) vrijwilligers (zowel trainers als spelbegeleiders/scheidsrechters en (maatschappelijke) stages die alle jeugdspelers binnen Dommelen kunnen uitvoeren.

17-18 Dommelen