Nog opgeven voor de VSN Specsavers Voetbaldagen ?

5 juni 2017 8:30

Heb jij je nog niet opgegeven voor de VSN Specsavers Voetbaldagen en wil je toch nog deelnemen ? Dat kan ! Zie onderstaande instructie en schrijf je alsnog in voor het mooiste voetbalfeest van het seizoen ! In alle leeftijden is nog (beperkte) plaats, dus schrijf je snel in !

Stuur een mail naar [email protected] met daarin :

• naam
  • jongen of meisje
  • adres
  • telefoonnummer
  • geboortedatum
  • lid van vereniging
  • veldspeler of keeper
  • maat shirt
  • maat broek
  • maat kousen
Maak tevens het inschrijfgeld a 97,00 over op bankrekeningnr. NL52RABO0140317961, BIC code RABONL2U, t.n.v. Voetbalschool Nederland, o.v.v. achternaam, roepnaam zoon of dochter en RKVV Dommelen (als organisererende vereniging).

Zodra de mail met informatie en het inschrijfgeld binnen is, ontvang je een definitieve bevestiging van deelname. Hierop staat tevens vermeld wanneer en hoe laat je wordt verwacht op de eerste dag van de Voetbalweek en welke spullen je mee moet nemen.

Houd wel rekening mee dat, door de late inschrijving, het tenue kan afwijken in zowel kleur als bedrukking van de groep waarin hij/zij ingedeeld wordt. Uiteraard ontvang je wel een nieuw tenue.

specsavers voetbaldagen