Succesvolle KNVB Kennisavond bij RKVV Dommelen

14 maart 2017 9:00

Op maandag 13 maart jl. vond de 8e KNVB Kennisavond plaats op sportpark 't Heike. Zo'n 80 deelnemers van ongeveer 50 verenigingen deelden kennis en inzichten met elkaar, in de gezellige kantine en bespreekruimtes.

De deelnemers, vooral bestuurders en technisch jeugdcoordinatoren, hadden zich ingeschreven voor één van de 2 kennissessies die tijdens de KNVB Kennisavond georganiseerd werden. Één sessie ging over de thema's "Het bouwen van een sterke organisatie" en "Betrokken leden, de wens voor iedere club!", de andere sessie had het onderwerp "Alle voetballende kinderen centraal binnen jouw vereniging."

De bezoekers werden vooraf onthaald met een maaltijd, verzorgd door Sligro, vanuit het "Lekker Bezig"-programma en zowel voor- als achteraf was er ruim de mogelijkheid tot netwerken met KNVB-medewerkers en collega-bestuurders.

RKVV Dommelen kijkt terug op een succesvolle avond en is trots dergelijke bijeenkomsten, samen met de KNVB, te kunnen faciliteren voor de regionale verenigingen.

Meer informatie over de KNVB Kennisavonden vind je hier.

ING knvb